Sommaires des revues étrangères :
-
Journal of Research in Special Educational Needs - Vol. 22, n°4, octobre 2022
-
Journal of Philosophy of Education - Vol. 56, n°3, juin 2022
Rethinking English Vocational Education and Training in the Light of the German Classical Theory of Vocational Education and Training -
The Curriculum Journal - Vol. 33, n°4, novembre 2022
-
Sociology of Education - vol. 95, n°4, octobre 2022
-
Psychology in the Schools - Vol. 59, n°11, novembre 2022
-
Nouveaux c@hiers de la recherche en éducation - Vol. 23, n° 3, 2021
Care et philosophie pour enfants : au-delà du caring thinking, un projet éthique et politique -
Educational Researcher - Vol. 51, n°6, août/septembre 2022
-
Babylonia - Vol. 2, 2022
Homo Digitalis - what has this to do with multilingualism? -
Journal of Curriculum Studies - Vol. 54, n°5, 2022
-
European Journal of Teacher Education - Vol. 73, n°5, novembre/décembre 2022
Agents, Agency and Teacher Education