Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 46, n°1, janvier 2024

 
  • Translanguaging in elementary science, Catherine Lemmi & Greses Pérez
  • Silence is not an option: pre-service teachers embedding First Nation knowledge and practices in primary/middle mathematics and science, Kathryn Paige, Lisa O’Keeffe & Samuel Osborne
  • The effect of the cyclic curricular design of modelling-based instruction with virtual labs, Hsin-Yi Chang, Chen-Chung Liu, Chi-Ting Wen, Ming-Hua Chang, Shih-Hsun Fan Chiang & Fu-Kwun Hwang
  • Developing the test of inquiry skills: measuring the level of inquiry skills among pupils in Slovakia, Dominik Šmida, Elena Čipková & Michael Fuchs


Informations complémentaires :
  https://www.tandfonline.com/.../1?nav=tocList


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation