Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Journal of Educational Studies (BJES)


Référence :  Vol. 64, n°4, décembre 2016

 
  • Teaching Research Methods in the Social Sciences: Expert Perspectives on Pedagogy and Practice, Sarah Lewthwaite & Melanie Nind
  • Educational Studies and the Domestication of Utopia, Darren Webb
  • The Impact of Research on Policy: A Case of Qualifications Reform, Andrew Noyes & Michael Adkins
  • Education, Welfare Reform and Psychological Well-Being: A Critical Psychology Perspective, Laura Anne Winter, Erica Burman, Terry Hanley, Afroditi Kalambouka & Lauren Mccoy
  • Enacting Informal Science Learning: Exploring the Battle for Informal Learning, Andrew Clapham
  • Lesson Study and Pedagogic Literacy in Initial Teacher Education: Challenging Reductive Models, Wasyl Cajkler & Phil Wood
  • The Regime of Self-Evaluation: Self-Conception for Teachers and Schools, Alison M. Brady


Informations complémentaires :
  http://www.tandfonline.com/.../4


catégorie(s) :  théorie de l'éducation