Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Sommaires de la revue

 
à propos de la revue 
 

Sommaires de la revue :



  • The Curriculum Journal - Vol. 35, n°4, novembre 2024
    New perspectives in curriculum: Rethinking collaborative enquiry and teachers' professional learning
  • The Curriculum Journal - Vol. 35, n°3, septembre 2024
  • The Curriculum Journal - Vol. 35, n°2, juin 2024
  • The Curriculum Journal - Vol. 35, n°1, mars 2024
    Towards Curricular Entanglements: Extending, Complicating, and (Re)imagining Curriculum Work
  • The Curriculum Journal - vol. 34, n° 4, novembre 2023
  • The Curriculum Journal - Vol. 34, n°3, septembre 2023
  • The Curriculum Journal - Vol. 34, n°2, juin 2023
  • The Curriculum Journal - Vol. 34, n°1, mars 2023
    Decolonial and anti-racist perspectives in teacher training and education curricula in England and Wales
  • The Curriculum Journal - Vol. 33, n°4, novembre 2022
  • The Curriculum Journal - Vol. 33, n°3, septembre 2022
    Curricula from the past, in the present and for the future?
  • The Curriculum Journal - Vol. 33, n°2, juin 2022
    Challenging curricular hegemony through international perspectives
  • The Curriculum Journal - Vol. 33, n°1, mars 2022