Numéros de revues étrangères :
-
Journal of Philosophy of Education - Vol. 54, n°4, aout 2020
Problematising ‘Transformative’ Environmental Education in a Climate Crisis -
Revista Española de Pedagogía - N° 277, septembre-décembre 2020
-
Revista Fuentes - Vol. 22, n° 2, juillet-décembre 2020
-
Comunicar - N° 65, octobre 2020
Metodologías mixtas emergentes en investigación social: El reto de la digitalización -
Review of educational research - Vol. 90, n°5, octobre 2020
-
Journal of Research in Science Teaching - Vol. 57, n°8, octobre 2020
-
Journal of School Health - Vol. 90, n°10, octobre 2020
-
British Journal of Educational Technology - Vol. 51, n°5, septembre 2020
The promise and challenges of multimodal learning analytics et Artificial intelligence and deep learning in educational technology research and practice -
Revista de Sociología de la Educación - Vol. 13, n° 3, septembre-décembre 2020
Formación profesional y género: desigualdades que persisten, algunos cambios y debates pendientes -
European Journal of Education : Research, Development and Policy - Vol. 55, n°3, septembre 2020
Shadow education – Opportunity for development