Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Liste des revues » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Curriculum inquiry


Référence :  Vol. 35, n° 2, été 2005

Thème :  Articles variés

 
  • Subversion and alienation, resistance and remedy: the many faces of narrative, Conle, Carola
  • The education of story lovers: do computers undermine narrative sensibility? , Gordon, David; Alexander, Gad
  • Uncovering cover stories: tensions and entailments in the development of teacher knowledge, Olson, Margaret R.; Craig, Cheryl J.
  • The uses of rules for strategies of containment and self-regulation in a global economy, Casella, Ronnie
  • Information and communications technology (ict) and the seduction of knowledge, teaching, and learning: what lies ahead for education, Kompf, Michael
  • Pointing the way: possible avenues of development in the field of mathematics education, Ross, Vicki

    Informations complémentaires :
      http://www.ingentaconnect.com/.../00000002