Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Review of educational research


Référence :  Vol. 90, n°2, avril 2020

 
  • First-Generation College Students as Academic Learners: A Systematic Review, Jillian Ives and Milagros Castillo-Montoya
  • The Effects of Writing on Learning in Science, Social Studies, and Mathematics: A Meta-Analysis, Steve Graham, Sharlene A. Kiuhara, and Meade MacKay
  • A Meta-Analytic Review of Preschool Social and Emotional Learning Interventions, Dana Murano, Jeremy E. Sawyer, and Anastasiya A. Lipnevich
  • Understanding District Support for Leader Development and Success in the Accountability Era: A Review of the Literature Using Social-Cognitive Theories of Motivation, Timothy G. Ford, Alyson L. Lavigne, Ashlyn M. Fiegener, and Shouqing Si


Informations complémentaires :
  https://journals-sagepub-com.acces.bibliotheque-diderot.fr/.../2