Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 46, n°4, février 2024

 
  • Overcoming adversity: exploring the key predictors of academic resilience in science, Faming Wang, Ronnel B. King, Lingyi Fu, Ching-Sing Chai & Shing On Leung
  • The trade-off between STEM knowledge acquisition and language learning in short-term CLIL implementations, Tamara Roth & Franz X. Bogner
  • Validation of an instrument for assessing basic science process skills in initial elementary teacher education, Antonio García-Carmona, Granada Muñoz-Franco, Ana M. Criado & Marta Cruz-Guzmán
  • Middle school students’ motivational dispositions and interest in STEM careers, Elif Ozulku & Matthew Kloser


Informations complémentaires :
  https://www.tandfonline.com/.../4?nav=tocList


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation