Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 46, n°3, février 2024

 
  • Third and fourth grade students’ conceptions of the nature of scientific inquiry, Valarie L. Akerson, Claire Cesljarev, Conghui Liu, Judith Lederman, Norman Lederman & Nader El Ahmadie
  • Teachers’ support in developing year 7 students’ argumentation skills about water-based socioscientific issues, Vaille Dawson
  • Self-positioning in relation to science: the stories of nine adolescents, Ella Ofek-Geva & David Fortus
  • Multi-level structural equation modelling for factors affecting science achievement of Korean middle school students before and after COVID-19: based on 2018–2020 national assessment of educational achievement data, Gyeong-Geon Lee & Heesoo Ha


Informations complémentaires :
  https://www.tandfonline.com/.../3?nav=tocList


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation