Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Sommaires » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Educational Researcher (ER)


Référence :  Vol. 47, n°7, octobre 2018

 
  • Does Cooperating Teachers’ Instructional Effectiveness Improve Preservice Teachers’ Future Performance? Matthew Ronfeldt, Stacey L. Brockman, and Shanyce L. Campbell
  • Does Attendance in Private Schools Predict Student Outcomes at Age 15? Evidence From a Longitudinal Study Robert C. Pianta and Arya Ansari
  • EASEing Students Into College: The Impact of Multidimensional Support for Underprepared Students Di Xu, Sabrina Solanki, Peter McPartlan, and Brian Sato
  • Automatically Measuring Question Authenticity in Real-World Classrooms Sean Kelly, Andrew M. Olney, Patrick Donnelly, Martin Nystrand, and Sidney K. D’Mello


Informations complémentaires :
  http://journals.sagepub.com/.../7