Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Liste des revues » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Cambridge Journal of Education


Référence :  Vol. 40, n°4, décembre 2010

 
  • Hope and the many discourses of education, Paul Andrews
  • Paulo Freire and 'the need for a kind of education in hope', Darren Webb
  • Religion as a basis for dialogue in peace education programs, Yaacov Boaz Yablon
  • Primary school teachers' restricted and elaborated anger, Shaalan Farouk
  • Preparing teachers for inclusive education: using inclusive pedagogy to enhance teaching and learning for all, Lani Florian, Holly Linklater
  • New technologies, new multimodal literacy practices and young children's metacognitive development, Sylvia Wolfe, Rosie Flewitt
  • From learning to development: a sociocultural approach to instruction, Barohny Eun


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g930876044