Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Liste des revues » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Cambridge Journal of Education


Référence :  Vol. 40, n°3, septembre 2010

 
  • Addressing issues of religious difference through values education: an Islam instance, Terence Lovat, Neville Clement, Kerry Dally, Ron Toomey
  • A horizontal approach to school transitions: a lesson learned from Finnish 15-year-olds, Janne Pietarinen, Kirsi Pyhalto, Tiina Soini
  • Contextual challenges of implementing learner-centred pedagogy: the case of the problem-solving approach in Uganda, Leah Sikoyo
  • Critique in academic disciplines and active learning of academic content, Michael Ford
  • Do we need more scientists? A long-term view of patterns of participation in UK undergraduate science programmes, Emma Smith
  • Blurring the boundaries: connecting research, practice and professional learning, Helen Hedges


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g927943379


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation