Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Liste des revues » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Cambridge Journal of Education


Référence :  Vol. 40, n°2, juin 2010

 
  • Educational meanings, consequences and control, Kristine Black-Hawkins
  • 'They call me wonder woman': the job jurisdictions and work-related learning of higher level teaching assistants, Roger Hancock, Thelma Hall, Carrie Cable, Ian Eyres
  • Reforming special education in Scotland: tensions between discourses of professionalism and rights, Sheila Riddell, Elisabet Weedon
  • Practices of citizenship rights among minority students at Chinese universities, Zhenzhou Zhao
  • Literacy, competence and meaning-making: a human sciences approach, Maria Nikolajeva
  • Teacher learning and collaboration in innovative teams, Jacobiene Meirink, Jeroen Imants, Paulien Meijer, Nico Verloop
  • Exploring the complementarities between complexity and action research: the story of Technology Together, Renata Phelps, Anne Graham


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~content=t713410698


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation