Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Liste des revues » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Studies in Higher Education


Référence :  Vol. 29, n° 1, février 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Gender, student confidence and communicative styles at university : the views of lecturer in history and psychology, Jocelyn Robson, Becky Francis, Barbara Read
  • Self-theories : some implications for teaching and learning in higher education, Mantz Yorke, Peter Knight
  • Multicuralism and the American liberal arts college : faculty perceptions of the role of pedagogy, Ana M. Martinez Aleman, Katya Salkever
  • Intimidation in medical education : students' and teachers' perpectives, Mary Seabrook
  • How reflective is the academic essay ?, Effie Maclellan
  • Puzzling experiences in higher education : critical moments for conversation, Diana Ridley
  • First-year students' perceptions of capability, Alf Lizzio, Keithia Wilson

    Informations complémentaires :
      http://www.tandf.co.uk/.../03075079.asp