Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Sommaires

Numéros de revues étrangères :

  • The Elementary School Journal - Vol. 123, n°3, mars 2023
    Recognizing, Preventing, and Intervening for Dyslexia in Vulnerable Students
  • Journal of Education Policy - Vol. 38, n°2, mars 2023
  • British Journal of Special Education - Vol. 50, n°1, mars 2023
  • Paedagogica Historica - Vol. 59, n°2, mars 2023
  • British Journal of Sociology of Education - Vol. 44, n°2, mars 2023
  • European Journal of Education : Research, Development and Policy - Vol. 58, n°1, mars 2023
    Trust in standardized assessments
  • Psychology in the Schools - Vol. 60, n°4, avril 2023
  • British Journal of Educational Studies - Vol. 71, n°1, février 2023
  • Educational Researcher - Vol. 52, n°2, mars 2023
    Teacher Pensions: Implications for Retention, Compensation, Quality, and Equity
  • British Journal of Educational Psychology - Vol. 93, n°1, mars 2023