Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Sommaires » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

The journal of Educational Research


Référence :  Vol. 115, n°6, décembre 2022

 
  • The effects of a collaborative argumentation intervention on Chinese students’ socioscientific issues decision-making, Yucheng Zhu & Aiwen He
  • Factors explaining students’ engagement and self-reported outcomes in a project-based learning case, Ramón Tirado-Morueta, Yolanda Ceada-Garrido, Antonio J. Barragán, Juan M. Enrique & José M. Andujar
  • The effects of collaborative reasoning strategies on improving primary school students’ argumentative decision-making skills, Mohsen Bayat, Seyyed Kazem Banihashem & Omid Noroozi
Book Review
  • Improvement in action: Advancing quality in America’s schools By A. S. Bryk, Cambridge, MA: Harvard Education Press, 2020, 248 pp, Robert C. Kleinsasser


Informations complémentaires :
  https://www.tandfonline.com/.../current


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation