Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Sommaires » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

American Educational Research Journal (AERJ)


Référence :  Vol. 54, n°4, aout 2022

 
  • I Just Didn’t Want to Risk It’’: How Perceptions of Risk Motivate Charter School Choice Among Latinx Parents, Julia Szabo
  • Restorative for All? Racial Disproportionality and School Discipline, Under Restorative Justice, Miles Davison, Andrew M. Penner, and Emily K. Penner
  • The Effects of Early College Opportunities on English Learners, Angela Johnson and Diana Mercado-Garcia
  • ‘‘Our Community Is So Small’’: Considering Intraracial Peer, Networks in Black Student Adjustment and Belonging at PWIs
  • Seanna Leath, Taina Quiles, Meron Samuel, Uche Chima, and Tabbye Chavous
  • Evaluating the Effectiveness of a Volunteer One-on-One, Tutoring Model for Early Elementary Reading Intervention: A Randomized Controlled Trial Replication Study, Carrie E. Markovitz, Marc W. Hernandez, E. C. Hedberg, and Heidi W. Whitmore
  • Is Kindergarten Ability Group Placement Biased? New Data, New Methods, New Answers, Paul T. von Hippel and Ana P. Cañedo


Informations complémentaires :
  https://journals-sagepub-com.acces.bibliotheque-diderot.fr/.../4