Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Sommaires » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Educational Research Journal (BERJ)


Référence :  Vol. 38, n°1, janvier 2012

 
  • ‘Content’ versus ‘style’: acquiescence in student evaluation of teaching? Pieter Spooren, Dimitri Mortelmans & Peter Thijssen
  • Teacher identities in a research‐led institution: in the ascendancy or on the retreat?, Alan Skelton
  • Discomforting pedagogies: emotional tensions, ethical dilemmas and transformative possibilities, Michalinos Zembylas & Claire McGlynn
  • Comparison of paper–pencil and online performances of students with learning disabilities, Husein Taherbhai, Daeryong Seo & Trinell Bowman
  • The White British–Black Caribbean achievement gap: tests, tiers and teacher expectations, Steve Strand
  • The politics of knowledge in education, Elizabeth Rata
  • The use of school self-evaluation results in the Netherlands and Flanders, Kim Schildkamp, Jan Vanhoof, Peter van Petegem & Adrie Visscher
  • Modelling the ‘learning divide’: predicting participation in adult learning and future learning intentions 2002 to 2010, Patrick White


Informations complémentaires :
  http://www.tandfonline.com/.../1


catégorie(s) :  théorie de l'éducation