Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Dernières mises à jour » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Research in Education


Référence :  Vol. 115, n°1, mai 2023

Thème :  Punk and Education Research

 
  • Punk and education research: ‘Don’t want to be taught to be no fool’, Greg Vass, Amanda Heffernan
  • Beyond boundaries? Disability, DIY and punk pedagogies, Francis Stewart, Laura Way
  • Punk teacher education: Finding ways to interrupt the harmful effects of teacher accountabilities, Greg Vass
  • Theorizing Māori-Philippine solidarities through agential realism and punk rock pedagogy, Noah Romero, Marta Estellés, Wairehu Grant
  • Little Kids Rock and modern band in US schools: A punk problematic, Gareth Dylan Smith, Bryan Powell, David Knapp
  • Punk ideals, school leaders and fashioning an “authentic” self, Amanda Heffernan, Pat Thomson
  • Where is the Love, y’all? Punk Pedagogy in High School Choir, Austina Frances Lee, Gareth Dylan Smith



Informations complémentaires :
  https://journals.sagepub.com/.../current


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation