Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Review of educational research


Référence :  Vol. 92, n°3, juin 2022

 
  • Race Without Gender? Trends and Limitations in the Higher Education Scholarship Regarding Men of Color, Nolan L. Cabrera, Alex K. Karaman, Tracy Arámbula Ballysingh, Yadira G. Oregon, Eliaquin A. Gonell, Jameson D. Lopez, and Regina Deil-Amen
  • The Teacher’s Invisible Hand: A Meta-Analysis of the Relevance of Teacher–Student Relationship Quality for Peer Relationships and the Contribution of Student Behavior, Hinke M. Endedijk, Linda D. Breeman, Caspar J. van Lissa, Marloes M. H. G. Hendrickx, Larissa den Boer, and Tim Mainhard
  • Multimedia Design for Learning: An Overview of Reviews With Meta-Meta-Analysis, Michael Noetel, Shantell Griffith, Oscar Delaney, Nicola Rose Harris, Taren Sanders, Philip Parker , Borja del Pozo Cruz, and Chris Lonsdale
  • A Theoretical Framework for Studying Teachers’ Curriculum Supplementation, Daniel Silver


Informations complémentaires :
  https://journals.sagepub.com/.../current


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation