Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Education Policy (JEP)


Référence :  Vol.21, n°2, mars 2006

Thème :  Articles variés

 
  • Youth ‘at risk’: further marginalizing the marginalized? , Kitty te Riele
  • Panoptic performativity and school inspection regimes: disciplinary mechanisms and life under special measures , Jane Perryman
  • Towards a capability‐based theory of social justice for education policy‐making , Melanie Walker
  • Heroes or zeroes? The discursive positioning of ‘underachieving boys’ in English neo‐liberal education policy , Becky Francis
  • The choreography of accountability , P. Taylor Webb
  • The search for teacher standards: a nationwide experiment in the Netherlands , Anne Storey
  • Value‐added is of little value , Stephen Gorard

    Informations complémentaires :
      http://journalsonline.tandf.co.uk/link.asp?id=nq602180473w