Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Language and Education


Référence :  Vol.19, n°6, 2005

 
  • Visual Representation in the Digital Age: Issues Arising from a Case Study of Digital Media Use and Representation by Pupils in Multicultural School Settings, Alim Shaikh and Chris Abbott
  • The Uncanny, Digital Texts and Literacy, Victoria Carrington
  • Culture Learning from a Constructivist Perspective. An Investigation of Spanish Foreign Language Teachers’ Views, Lies Sercu, María del Carmen Méndez García and Paloma Castro Prieto
  • A Socio-cultural Perspective on School-based Literacy Research: Some Emerging Considerations, Anneke van Enk, Diane Dagenais and Kelleen Toohey
  • The Collaboration of Teacher and Language-minority Children in Masking Comprehension Problems in the Language of Instruction: A Case Study in an Urban Norwegian School, Elena Tuveng and Astri Heen Wold

    Informations complémentaires :
      http://www.multilingual-matters.net/.../default.htm