Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Educational Researcher (ER)


Référence :  Vol. 54, n°4, mai 2025

 

  • Transitional Kindergarten: The New Kid on the Early Learning Block, Jordan Berne, Katia Córdoba García, Brian A. Jacob, Tareena Musaddiq, Samuel Owusu, Anna Shapiro, Christina Weiland
  • A Restorative Attempt to Bend the Binary: The Experiences of Genderqueer Students in a Restorative School District, Lance C. Smith, Amanda D. Simpfenderfer, Bernice R. Garnett, Peter N. Knox, Colby T. Kervick
  • Countering Racialized Logics About Black Students and School Attendance, Jerome Graham, Ain Grooms, Joshua Childs
  • Are Students on Track? Comparing the Predictive Validity of Administrative and Survey Measures of Cognitive and Noncognitive Skills for Long-Term Outcomes, Christopher Cleveland, Ethan Scherer

Reviews/Essays

  • #scholar #famous #monster, Jennifer R. Wolgemuth, Jessica Nina Lester, Kelly W. Guyotte, Mirka Koro, Travis M. Marn

Policy Forum

  • Students Under Surveillance: Big Data Policing and Privacy Rights, Vanessa Miller



Informations complémentaires :
  https://journals.sagepub.com/.../current


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation