Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Higher Education


Référence :  Vol.50, n°4, novembre 2005

Thème :  Articles variés

 
  • Teachers’ beliefs and intentions concerning teaching in higher education, Lin Norton, T. Richardson, James Hartley, Stephen Newstead, Jenny Mayes.
  • Latin American Universities: From an Original Revolution to an Uncertain Transition, Rodrigo Arocena, Judith Sutz.
  • ICT for and in Internationalization Processes: A Business School Case Study, Taran Thune, Anne Welle-Strand.
  • Changing Spatial and Synchronous Structures in the History and Culture of Learning, Andrew Marks.
  • Variation in Students’ Experiences of the ‘Oxford Tutorial’, Paul Ashwin.
  • Evaluating Web-supported Learning Versus Lecture-based Teaching: Quantitative and Qualitative Perspectives, Norah Frederickson, Phil Reed, Viv Clifford.
  • Signs of Erosion: Reflections on Three Decades of Problem-based Learning at Maastricht University, J. Moust, H. Berkel, H. Schmidt.
  • The Japanese University in Crisis, Ikuo Amano, Gregory Poole.

    Informations complémentaires :
      http://www.springerlink.com/link.asp?id=v14447u83315