Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Educational Researcher (ER)


Référence :  Vol.35, n°1, janvier-février 2006

Thème :  Moving Beyond Gratz and Grutter- The Next Generation of Research

 
  • Informing the Debate on Race-Conscious Education Policy, Michele S. Moses and Patricia Marin
  • Toward a Deeper Understanding of the Diversity Rationale , Michele S. Moses and Mitchell J. Chang
  • College Access, K-12 Concentrated Disadvantage, and the Next 25 Years of Education Research, John T. Yun and José F. Moreno
  • Getting to the What, How, and Why of Diversity on Campus, Patricia Gurin and Biren (Ratnesh) A. Nagda
  • Civil Rights, Education Research, and the Courts, Angelo N. Ancheta
  • Still Desegregated, Still Unequal: Lessons From Up North (Books Review), James D. Anderson

    Informations complémentaires :
      http://www.aera.net/.../?id=975