Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Review of educational research


Référence :  Vol. 95, n°1, février 2025

 
  • “Yes, I Can!” A Systematic Review and Meta-Analysis of Intervention Studies Promoting Teacher Self-Efficacy, Janina Täschner, Theresa Dicke, Sarah Reinhold, Doris Holzberger
  • Do New Forms of Reading Pay Off? A Meta-Analysis on the Relationship Between Leisure Digital Reading Habits and Text Comprehension, Lidia Altamura, Cristina Vargas, Ladislao Salmerón
  • The Emergence and Escalation of Online Racial Discrimination in Digital Spaces: A Systematic Review, Karen Stansberry Beard, Mitchell Shortt, Kui Xie
  • Multidimensional Framing of Environments Beyond Blocks and Texts in K–12 Programming, Ndudi Okechukwu Ezeamuzie, Mercy Noyenim Ezeamuzie



Informations complémentaires :
  https://journals.sagepub.com/.../current


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation