Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Educational Researcher (ER)


Référence :  Vol. 53, n°8, novembre 2024

 
  • English-Learner-Classified Students and Absenteeism: A Within-Group Analysis of Missing School, Lucrecia Santibañez, Michael A. Gottfried, Jennifer A. Freeman
  • Why Black Teachers Matter, David Blazar

Reviews/Essays

  • For What and for Whom? Expanding the Role of Research Syntheses for Diverse Stakeholders, Rita Elaine Silver, Vinay Kumar, Deborah Chua Fengyi
  • Missing the Forest for the Trees: Toward a Networked Racial Analysis of White Parents in Education Policy and Research, Brittany Murray, Chantal A. Hailey
  • Factors Affecting Students’ Likelihood to Access Feedback, Colette Christiansen, Carol Calvert, Clare Morris



Informations complémentaires :
  https://journals.sagepub.com/.../current


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation