Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Research in Science Teaching (JRST)


Référence :  vol. 41, n°1, janvier 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Helping students revise disruptive experientially supported ideas about thermodynamics: Computer visualizations and tactile models, Douglas Clark, Doris Jorde
  • Role of internship in higher education in environmental sciences, Roland W. Scholz,, Regula Steiner, Ralf Hansmann
  • Students' perceptions of academic dishonesty in the chemistry classroom laboratory, Dawn I. Del Carlo, George M. Bodner
  • Teacher change in beliefs and practices in science and literacy instruction with English language learners, Okhee Lee
  • From Try It and See to strategic exploration: Characterizing young children's scientific reasoning, Russell Tytler, Suzanne Peterson

    Informations complémentaires :
      http://www3.interscience.wiley.com/.../31817