Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Educational Research Journal (BERJ)


Référence :  Vol.32, n°10, février 2006

Thème :  Articles variés

 
  • The effects of social class and ethnicity on gender differences in GCSE attainment: a secondary analysis of the Youth Cohort Study of England and Wales 1997–2001 , Paul Connolly
  • Connecting engagement and focus in pedagogic task design , Janet Ainley, Dave Pratt, Alice Hansen
  • The effect of grammar teaching on writing development, Richard Andrews, Carole Torgerson, Sue Beverton, Allison Freeman, Terry Locke, Graham Low, Alison Robinson, Die Zhu
  • Models of Personal Development Planning: practice and processes , Sue Clegg, Sally Bradleyv
  • Topicality and the structure of interactive talk in face‐to‐face seminar discussions: implications for research in distributed learning medias , Will Gibson, Andy Hall, Peter Callery
  • Assessment relationships in higher education: the tension of process and practice , Charles Crook, Harriet Gross, Roy Dymott
  • Expertise, competence and reflection in the rhetoric of professional development , Richard Edwards, Katherine Nicoll

    Informations complémentaires :
      http://journalsonline.tandf.co.uk/link.asp?id=kw8042q7q1q2


    catégorie(s) :  théorie de l'éducation