Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Curriculum Studies


Référence :  vol.37, n°6, nov.2005

Thème :  Articles variés

 
  • Speaking of race and ethnic identities: exploring multicultural curricula , Ruth Eileen Arber
  • Curriculum differentiation: multiple perspectives and developments in education , J. Terwel
  • Pedagogical love in the transactional curriculum , Blaine E. Hatt
  • Rethinking the school curriculum: reply to Andrew Stables , John White , Terry Haydn , Kevin Williams , Peter Gill , Michael Hand , Edgar Jenkins , David Lambert , Bethan Marshall , Dawn Penney , Charles Plummeridge , John Steers
  • Historical consciousness: a viable paradigm for history education? , Sirkka Ahonen
  • Science education: for citizenship and/or for social justice? , Michalinos Zembylas

    Informations complémentaires :
      http://journalsonline.tandf.co.uk/link.asp?id=q11250l0j678