Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Oxford Review of Education


Référence :  Vol.31, n°4, décembre 2005

Thème :  Articles variés

 
  • The project of the other: developing inclusive learning communities in schools , Hugh Busher.
  • Higher education, Curriculum 2000 and the future reform of 14–19 qualifications in England, Ann Hodgson, Ken Spours, Martyn Waring.
  • British-Chinese pupils’ constructions of gender and learning, Becky Francis, Louise Archer.
  • Achievement and affect in OECD nations, Trevor Williams, Kitty Williams, David Kastberg, Leslie Jocelyn.
  • The problematic relationship between knowing how and knowing that in secondary art education, Leslie Cunliffe.
  • Sometimes a novice and sometimes an expert: mentors’ professional expertise as revealed through their stories of critical incidents, Lily Orland-Barak, Hayuta Yinon.

    Informations complémentaires :
      http://www.ingentaconnect.com/.../core