Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Educational Research Journal (BERJ)


Référence :  Vol.31, n°6, décembre 2005

Thème :  Home-school links

 
  • The deployment of social capital theory in educational policy and provision: the case of Education Action Zones in England, Sharon Gewirtz, Marny Dickson, Sally Power, David Halpin, Geoff Whitty.
  • Children, families and inter-agency work: experiences of partnership work in primary education settings, Linda Milbourne.
  • Parents' representations of their children's mathematics learning in multiethnic primary schools , Guida de Abreu, Tony Cline.
  • Family values and primary schools: an investigation into family-related education , Rowena Passy.
  • Gender difference added? Institutional variations in the gender gap in first class degree awards in mathematical sciences , Vanessa Simonite.
  • A comparison of randomised controlled trials in health and education , Carole Torgerson, David Torgerson, Yvonne Birks, Jill Porthouse.

    Informations complémentaires :
      http://journalsonline.tandf.co.uk/link.asp?id=104378


    catégorie(s) :  théorie de l'éducation