Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 27, n°12, octobre 2005

Thème :  Articles variés

 
  • Students’ Views and Attitudes Towards the Communication Code Used in Press Articles About Science, Krystallia Halkia, Dimitris Mantzouridis.
  • Case-based Long-term Professional Development of Science Teachers, Yehudit Dori, Orit Herscovitz.
  • Primary Trainee Teachers’ Learning and Teaching About Light: Some pedagogic implications for initial teacher training, Dave Heywood.
  • Rationale and Approaches for Embedding Scientific Literacy into the New Junior Secondary School Chemistry Curriculum in the People’s Republic of China, Bing Wei, Gregory Thomas.
  • Solving Problems in Genetics II: Conceptual restructuring, Teresa Ibáñez Orcajo, Mercedes Martínez Aznar.

    Informations complémentaires :
      http://www.ingentaconnect.com/.../tsed