Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Language and Education


Référence :  Vol. 19, n° 5, septembre 2005

Thème :  Articles variés

 
  • Metaphorical Construction of Self in Teachers’ Narratives, Judy Woon Yee Ho
  • The Discursive (Re)construction of Parents in School Texts, Greer Cavallaro Johnson, Simon Clarke and Neil Dempster
  • A Pedagogy for Digraphia: An Analysis of the Impact of Pinyin on Literacy Teaching in China and its Implications for Curricular and Pedagogical Innovations in a Wider Community, Liu Yongbing
  • Questioning Learning, Debra Myhill and Frances Dunkin
  • Teaching Key Vocabulary in Geography and Science Classrooms: An Analysis of Teachers’ Practice with Particular Reference to EAL Pupils’ Learning, Penelope J. Robinson

    Informations complémentaires :
      http://www.multilingual-matters.net/.../default.htm