Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Education Policy (JEP)


Référence :  Vol. 20, n° 4, juillet 2005

Thème :  Articles variés

 
  • ‘Clarity bordering on stupidity' : where's the quality in systematic review?, MacLure, Maggie
  • Educational policies on migrants and minorities in the Netherlands : success or failure?, Rijkschroeff, Rally; ten Dam, Geert; Willem Duyvendak, Jan; de Gruijter, Marjan; Pels, Trees
  • Globalization, innovation, and the declining significance of qualifications led social and economic change, Strathdee, Rob
  • Threats to the professional understanding of assessment error, Newton, Paul
  • Education policy as an act of white supremacy : whiteness, critical race theory and education reform, Gillborn, David
  • Raising standards in American schools : the case of No Child Left Behind, Smith, Emma

    Informations complémentaires :
      http://www.ingentaconnect.com/.../00000004