Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Curriculum Studies


Référence :  Vol. 37, n° 4, juillet 2005

Thème :  Articles variés

 
  • The theory and practice of pedagogical ethics : features for an ethical praxis in/out of special education, Heydon, Rachel
  • Distributed leadership : developing theory from practice, Timperley, Helen
  • Understanding curriculum as normalizing text : disability studies meet curriculum theory, Erevelles, Nirmala
  • Dewey's conception of vocation: existential, aesthetic, and educational implications for teachers, Higgins, Christopher
  • Practice in planning and planning in practice: re-assessing and clarifying action research in a multi-national context, Kusch, Jim; Rebolledo, Geisha; Ryan, Charly
  • Can we have more theory ? An essay review of Evaluation Practice Reconsidered, Carspecken, Phil Francis

    Informations complémentaires :
      http://www.ingentaconnect.com/.../00000004