Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Educational Research Journal (BERJ)


Référence :  Vol. 31, n° 3, Juin 2005

Thème :  Articles variés

 
  • The structure of educational research, Clark, Charles
  • Combining multilevel analysis with national value-added data sets—a case study to explore the effects of school diversity, Schagen, Ian, Schagen, Sandie
  • Working on arithmetic word problems when English is an additional language, Barwell, Richard
  • ‘Do you ride on elephants' and ‘never tell them you're German': the experiences of British Asian and black, and overseas student teachers in South-east England, Cole, Mike, Stuart, Janet
  • Thinking skills frameworks for use in education and training, Moseley, David, Elliott, Julian, Gregson, Maggie, Higgins, Steve

    Informations complémentaires :
      http://www.ingentaconnect.com/.../00000003


    catégorie(s) :  théorie de l'éducation