Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Research in Science Teaching (JRST)


Référence :  Vol. 42, n° 4, avril 2005

Thème :  Articles variés

 
  • Evaluating the impact of science-enrichment programs on adolescents' science motivation and confidence : The splashdown effect, Jayne E. Stake, Kenneth R. Mares
  • Science education for rural Latino/a students: Course placement and success in science, Keren Zuniga, Joanne K. Olson, Mary Winter
  • Text genre as a factor in the formation of scientific literacy, Ayelet Baram-Tsabari, Anat Yarden
  • Promoting fourth graders' conceptual change of their understanding of electric current via multiple analogies, Mei-Hung Chiu, Jing-Wen Lin
  • Analyzing beliefs and practices of a Mexican high school biology teacher, Janet Verjovsky, Guillermina Waldegg

    Informations complémentaires :
      http://www3.interscience.wiley.com/.../110430270