Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Scandinavian Journal of Educational Research (SERJ)


Référence :  Vol. 49, n° 2, avril 2005

Thème :  Articles variés

 
  • The qualitative-quantitative distinction : some comments, Lund Thorleif
  • Academisation of early childhood education, Husa Sari; Kinos Jarmo
  • "Areas of instruction"--A tool for assessing the quality of instructional situations, Kjellin Margareta Sandström
  • Education for sustainable living : integrating theory, practice, design, and development, Åhlberg Mauri; ÄÄnismaa Pirjo; Dillon Patrick
  • Attitudes towards school, teacher, and classmates at classroom and individual levels : An application of two-level confirmatory factor analysis, Holfve-Sabel Mary-Anne; Gustafsson Jan-Eric
  • Student teachers' views of pupil misbehaviour in classrooms : A Norwegian and an English setting compared, Stephens Paul; Kyriacou Chris; Tønnessen Finn E

    Informations complémentaires :
      http://www.ingentaconnect.com/.../00000002