Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Educational Research Journal (BERJ)


Référence :  Vol.31, n° 1, février 2005

Thème :  Articles variés

 
  • Content loaded within last 14 days Students' perceptions of academic quality and approaches to studying in distance education, John Richardson
  • Bold, reckless and adaptable? Explaining gender differences in economic thinking and attitudes, Peter Davies; Jean Mangan; Shqiponja Telhaj
  • Learning as peripheral participation in communities of practice: a reassessment of key concepts in workplace learning, Alison Fuller; Heather Hodkinson; Phil Hodkinson; Lorna Unwin
  • Teachers' estimates of candidates' grades: Curriculum 2000 Advanced Level Qualifications, Debra Dhillon
  • British-Chinese pupils' and parents' constructions of the value of education, Becky Francis; Louise Archer
  • An unprotected species? On teachers as risky subjects, Erica McWilliam; Alison Jones
  • Mediating globalisation: local responses to political and economic pressures, Tony Gallaghe

    Informations complémentaires :
      http://www.ingentaconnect.com/.../00000001


    catégorie(s) :  théorie de l'éducation