Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Research in Science Teaching (JRST)


Référence :  Vol.42, n° 1, janvier 2005

Thème :  Articles variés

 
  • A Note from the incoming co-editors : our vision for the Journal of research in science teaching, J. Randy McGinnis, Angelo Collins
  • Influence of a shared leadership model in creating a school culture of inquiry and collegiality, Claudia Khourey-Bowers, Richard L. Dinko, Raymond G. Hart
  • A case study of one school system's adoption and implementation of an elementary science program, Michael P. Kelly, John R. Staver
  • Factors influencing elementary school children's attitudes toward science before, during, and after a visit to the UK National Space Centre, Tina Jarvis, Anthony Pell
  • A reconstruction of development of the periodic table based on history and philosophy of science and its implications for general chemistry textbooks, Angmary Brito, María A. Rodríguez, Mansoor Niaz
  • Patterns of informal reasoning in the context of socioscientific decision making, Troy D. Sadler, Dana L. Zeidler

    Informations complémentaires :
      http://www3.interscience.wiley.com/.../109860176