Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

European Educational Research Journal (EERJ)


Référence :  Vol. 3, n° 4, décembre 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Accepted or rejected in school, Anders Garpelin
  • A matter of timing : time use, freedom and influence in school from a pupil perspective, Mikaela Nyroos, Linda Rönnber, Lisbeth Lundahl
  • The emergent european educational policies under scrutiny: the bologna process from a central european perspective, Marek Kwiek
  • The European social fund: the commission, the member state and levels of governance, Jacqueline Brine REPORTS
  • Educational research: what strategies for development in the european research area?, Alan Brown
  • Education research as a contested enterprise: the deliberations of the SSRC-NAE joint committee on education research, Sheri H. Ranis, Pamela Barnhouse Walters REVIEW ESSAYS
  • ‘Simply the Best?’ On the Pitfalls of Full Humanity, Paul Smeyers
  • Equality and equity in higher education: learning to develop new paradigms from the US experience?, Miriam E. David

    Informations complémentaires :
      http://www.wwwords.co.uk/.../