Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 26, n° 14, novembre 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Students' conceptions of fluids, Ugo Besson
  • Reasoning maps: a generally applicable method for characterizing hypothesis-testing behaviour, Brian White
  • Conceptions of learning science among high school students in Taiwan : a phenomenographic analysis, Chin-Chung Tsai
  • Science and citizenship education, Ian Davies
  • Genetically modified food in perspective: an inquiry-based curriculum to help middle school students make sense of tradeoffs, Sherry Seethaler;, Marcia Linn
  • Primary teachers' changing attitudes and cognition during a two-year science in-service programme and their effect on pupils, Tina Jarvis, Anthony Pell

    Informations complémentaires :
      http://www.ingentaconnect.com/.../00000014;jsessionid=fes8g4l1b9sq7.victoria