Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 26, n° 12, octobre 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Conscious knowledge of learning: accessing learning strategies in a final year high school biology class, Lindsey Conner, Richard Gunstone
  • Exploring the use of concept chains to structure teacher trainees' understanding of science, Janet Machin, Janet Varleys, Peter Loxley
  • Evaluating students' science notebooks as an assessment tool, Maria Ruiz-Primo, Min Li; Carlos Ayala, Richard Shavelson
  • Science teachers as metascientists: an inductive-deductive dialectic immersion in northern alpine field ecology, Larry Bencze, Leo Elshof
  • Views of elementary and middle school Turkish students toward environmental issues, Ozgul Yilmaz; William Boone, Hans Andersen

    Informations complémentaires :
      http://www.ingentaconnect.com/.../00000012