Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Education Policy (JEP)


Référence :  Vol.19, n° 5, septembre/octobre 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Recontextualizing discourse: an exploration of the workings of the meso level, Martin Jephcote, Brian Davies
  • Expanding teacher work roles: a resource for retention or a recipe for overwork?, Lora Bartlett
  • Management, leadership and the emotional order of the school, David Hartley
  • Documents and debates Social exclusion, sure start and organizational social capital: evaluating inter-disciplinary multi-agency working in an education and health work programme, Carl Bagley, Clare L. Ackerley, Julie Rattray
  • The intellectual capital of schools: analysing government policy statements on school improvement in light of a new theorization, Anthony Kelly

    Informations complémentaires :
      http://taylorandfrancis.metapress.com/.../issue.asp?wasp=9e2751wwwp0vpkf7ta2w&referrer=parent&backto=journal,1,34;linkingpublicationresults,1:102464,1