Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Qualitative Studies in Education (QSE)


Référence :  Vol. 17, n° 5, septembre/octobre 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Using narrative and discourse analysis in researching co-principalships, Marian Court
  • Language socialization in theory and practice, Sandra R. Schecter, Robert Bayley
  • Second-order theoretical analysis: a method for constructing theoretical explanation, Asher Shkedi
  • Loosening chronology's collar: reframing teacher career narratives as stories of life and work without end, Alex D.M. Pomson
  • Seeing classes: toward a broadened research agenda for critical qualitative researchers, Jane A. Van Galen
  • 'It's just semantics?': investigating a school district's decision to respect or value diversity, Catherine Ashcraft

    Informations complémentaires :
      http://taylorandfrancis.metapress.com/.../issue.asp?wasp=78519uwwwp0rrl43dbe7&referrer=parent&backto=journal,1,43;linkingpublicationresults,1:100667,1