Veille et analyses de l'ifé

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Research in Science Teaching (JRST)


Référence :  Vol. 52, n°2, février 2015

Thème :  Bridging Science Education and Science Communication Research

 
  • Bridging science education and science communication research, Ayelet Baram-Tsabari and Jonathan Osborne
  • Education, communication, and science in the public sphere, Noah Weeth Feinstein
  • Key aspects of scientific competence for citizenship: A Delphi study of the expert community in Spain, Ángel Blanco-López, Enrique España-Ramos, Francisco José González-García and Antonio Joaquín Franco-Mariscal
  • Scientists' views about communication training, John C. Besley, Anthony Dudo and Martin Storksdieck
  • Dynamic framing in the communication of scientific research: Texts and interactions, Pryce R. Davis and Rosemary S. Russ
  • Identifying what matters: Science education, science communication, and democracy, Bruce V. Lewenstein


Informations complémentaires :
  http://onlinelibrary.wiley.com/.../issuetoc?campaign=woletoc