Veille et analyses de l'ifé

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Research in Science Teaching (JRST)


Référence :  Vol. 52, n°1, janvier 2015

 
  • Naming ourselves and others, María S. Rivera Maulucci and Felicia Moore Mensah
  • Using representational tools to learn about complex systems: A tale of two classrooms, Cindy E. Hmelo-Silver, Lei Liu, Steven Gray and Rebecca Jordan
  • Is it believable when it's scientific? How scientific discourse style influences laypeople's resolution of conflicts, Rainer Bromme, Lisa Scharrer, Marc Stadtler, Johanna Hömberg and Ronja Torspecken
  • Seeking the general explanation: A test of inductive activities for learning and transfer, Jonathan T. Shemwell, Catherine C. Chase and Daniel L. Schwartz
  • An exploration of hispanic mothers' culturally sustaining experiences at an informal science center, Ingrid Weiland
  • Preschool children's taxonomic knowledge of animal species, Michael Allen


Informations complémentaires :
  http://onlinelibrary.wiley.com/.../issuetoc?campaign=woletoc