Veille et analyses de l'ifé

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Research in Science Teaching (JRST)


Référence :  Vol. 51, n°7, septembre 2014

 
  • Attending to affect, David Fortus
  • Becoming (less) scientific: A longitudinal study of students' identity work from elementary to middle school science, Heidi B. Carlone, Catherine M. Scott and Cassi Lowder
  • Experimental evaluations of elementary science programs: A best-evidence synthesis, Robert E. Slavin, Cynthia Lake, Pam Hanley and Allen Thurston
  • Building a learning progression for celestial motion: An exploration of students' reasoning about the seasons, Julia D. Plummer and L. Maynard
  • The evolution of classroom physics knowledge in relation to certainty and uncertainty, Andrée Tiberghien, David Cross and Gérard Sensevy


Informations complémentaires :
  http://onlinelibrary.wiley.com/.../issuetoc?campaign=woletoc