Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Scandinavian Journal of Educational Research (SERJ)


Référence :  Vol. 48, n° 4, septembre 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Schools as environments for social learning--shaping mechanisms? Comparisons of smaller and larger rural schools in Norway, Rune Kvalsund
  • Primary school students' motivational profiles in longitudinal settings, Marjaana Veermans, Anna Tapola
  • Constructing professional identities: Montessori teachers' voices and visions, Birgitte Malm
  • Childrens' notions of the malleability of their academic ability in the mother tongue and mathematics, Hannu Räty, Kati Kasanen, Johanna Kiiskinen, Merja Nykky, Päivi Atjonen
  • Reliability of educational assessments: the case of classification accuracy, Peter Nyström
  • Planning middle school schedules for improved attention and achievement, Joseph Klein
  • Erratum: Finnish students' multiliteracy profiles, Kaisa Leino, Pirjo Linnakylä, Antero Malin

    Informations complémentaires :
      http://taylorandfrancis.metapress.com/.../issue.asp?wasp=788y661qxpdqymeagndm&referrer=parent&backto=journal,1,21;searchpublicationsresults,1,1;homemain,1,1;